#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. aug. 3.

Visual Kei, Goth lolita makeup and hair tutorials


Sziasztok! 
Előző héten gyaru sminkeket hoztam, most pedig az extrémebb sminkek területére evezünk.
 Természetesen nem felejtkeztem el a jrock, visul kei, goth loli stílusú olvasóimról se. 
Most nekik jön egy kis segítség. :)
Remélem tetszeni fog, és felhasználtok 1-2 sminket vagy hajkreációt. ^_^
(U.i.: A KERA magazinban mindig vannak extrém sminkek!! )  



Közvélemény-kutatás:
Van valaki köztetek, aki valamelyik stílusnak a képviselője?  


Visual Kei/Jrock sminkek




































Goth Lolita sminkek









1 megjegyzés :

  1. Én visual rocker vagyok (egy kis glam metalal keverve), de sminkelni még nem próbáltam, viszont meghoztad a kedvem ahhoz hogy némelyiket én is kipróbáljam :)

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...