#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. nov. 1.

Őszi nyereményjáték a blogon!


Sziasztok!
Már régóta szeretnék nyereményjátékot a blogon, 
de valahogy sosem jöttek össze úgy a dolgok. 
Úgyhogy először is bocsi mindenkitől! ^_^"
A játékot támogatta a Sunfleur és a Sweetsation Therapy cég. : )
Úgyhogy külön köszönet nekik!
Nemrég a blog látogatottsága elérte a 90.000-et.
 Nagyon örültem neki, amikor megláttam. 
Ezer hála minden olvasómnak és kommentelőmnek. ^^



A nyereményjáték feltételei: 

1) Légy a blog követője! 
( Jelentkezésedbe írd oda a neved! )
2) Legyél magyarországi lakos.
3) Válaszolj a kérdésre: 
Miért látogatod a blogomat? : )
4) Ha nyersz, vállalod
hogy egy rövid cikket írsz a kapott termékről,
 a blog számára. : )

A Nyereményjátéknak 3 nyertese lesz!

* Aki a mai napig követője volt az oldalnak alapból 2 eséllyel indul *
Úgyhogy, aki benne volt a 81 emberben, 
az kérem írja oda a jelentkezéséhez, 
hogy régi tag vagyok! 

( Csalás miatt jogomban áll kizárni a nyereményjátékra jelentkező emberkét. : )
Ami reméljük nem következik be. ^^ )


A játékot november 20-án, éjfélkor zárom le! 
Ennyi az egész! :)




*Díjak*:


1. Díj: 
A Sweetsation Therapy felajánlásából egy
Yummi*Tummy baba testápoló kis kiszerelésben. 



2. Díj: 
A Sunfleur jóvoltából egy 
Csokis arcpakolás


3. Díj: 
Szintén a Sunfleur felajánlásából egy 
uborkás arcpakolás. 




Sok szerencsét mindenkinek!

43 megjegyzés :

  1. Szia!

    Köszi a játékot, szeretnék jelentkezni :)
    phoenix néven követlek, és régi tag vagyok :)
    Leginkább a különféle japán szokások-ünnepek-érdekességek miatt szoktam látogatni a blogodat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      2x bele is került a neved a kalapba. : )
      Sok szerencsét! ^^

      Törlés
  2. Szia.

    Szeretnék jelentkezni a játékra :)
    Monika néven követlek, régi tag vagyok :)
    Magyarországi lakos vagyok.
    Azért látogatom a blogodat, mert tetszik a stílusod, a blog stílusa...
    Szívesen írnék bejegyzést a megnyert, tesztelt termékről :)
    Köszi a lehetőséget :) ja és boldog halloweent! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mónika!
      A neved 2x bekerült a kalapba. :)
      Sok szerencsét! ^^

      Törlés
  3. Szia!

    Szuper játék!
    Régi tag vagyok, Evelin Sági néven követlek!
    Én a japán divat miatt járok ide :P

    Köszi szépen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Evelin!
      A neved benne van 2x a kalapban ^^
      Sok szerencsét! :)

      Törlés
  4. Hello
    Fanny néven követlek( régi olvasó vagyok)
    Japán téma miatt látogatlak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Fanny!
      Bekerültél 2x a kalapba. :)
      Sok szerencsét!

      Törlés
  5. Szia!
    Rég nem jelentkeztem nyereményjátékra, de a Tied nagyon tetszik, színvonalas nyereményekkel :)
    Edit néven követlek (macskás avatarral).
    A nyereményjáték miatt iratkoztam fel, de előtte is olvastam a posztjaidat sminkbox által. Szerintem érdekes színfoltja vagy a beauty blogoknak, mert egyedülálló módon sikerült eredeti témát választanod, nem szokványos, szerintem nem is nagyon foglalkozik más a japán-vonallal hazai viszonylatban, emellett szép, igényes kivitelezésű a blogod.
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Edit!
      Először is köszönöm a szép szavakat! ^^
      Nagyon aranyos vagy : ) Ritkán kapni ilyen szép hosszan megfogalmazott, kedves kommentet : )
      Bele is kerültél a kalapba. :)
      Sok szerencsét! ^_^

      Törlés
  6. Azért követem a blogod, mert egyrészt nagyon érdekes dolgokat írsz, msárészt meg itt olyan külföldi divatmagazinokat mutatsz be, amikhez amúgy nem nagyon jutnék hozzá. harmadrészt mert bírom a stílusod :
    Boglárka néven követlek, és régi tag vagyok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Bogi! :D
      Bekerültél 2x is a kalapba : )
      Sok szerencsét neked is! ^_^

      Törlés
  7. Szia!
    Caroline tt néven követlek, nagyon különlegesnek tartom, hogy japán-magyar blogod van, bár nem rég óta ismerem,d e sminkboxról már régebben is párszor idetaláltam, nagyon édes a stílusod, és persze a magazinok, főleg a DIY-esek, annyi szuper ötlet van bennük :)
    így tovább, sok sikert! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Caroline!
      Örülök, hogy jelentkeztél :)
      Benne vagy a kalapban ^^
      Sok szerencsét!

      Törlés
  8. Sajnálom h nem vagyok magyarországi lakos :( bár oda járok főiskolára

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsófi!
      A magyarországi lakos dolog csak a postázás miatt feltétel.
      Ha van magyarországi postacímed,
      (vagy olyan ismerősöd,rokonod akinek van) ahová tudom küldeni a nyereményed, akkor természetesen semmi akadálya, hogy jelentkezz. :))

      Törlés
  9. Régóta olvaslak, de eddig valamiért nem sikerült feliratkoznom, de most megtettem. Én is nagyon szeretem ázsiát, japánt és főleg koreát, ezért járok ide. :) Bár sok mindent tudok ázsiáról, mégis mindig találok valami újat, amit eddig nem tudtam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Andi!
      Örülök, hogy még mindig találsz újdonságot! : )
      Bele került a neved a kalapba! ^^
      Sok szerencsét!

      Törlés
  10. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra. :D
    Erika néven követlek, és magyarországi lakos vagyok ( mint ahogy ezt tudod is :DD)
    Régóta követem a blogodat és imádom, mert mindig tudok valami újat olvasni Japánról, aminek természetesen nagyon örülök és amit még szeretek azok a termék tesztjeid, de igazából mindent nagyon szeretek a blogodon. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ^^
      Örülök, hogy jelentkeztél. ( Már vártalak! hehe :D )
      Benne vagy a kalapban 2x is! : )

      Sok szerencsét neked is! ^^

      Törlés
  11. Szia! Régi olvasód vagyok.Krisztinka névvel követlek. A blogod elsősorban a japán újságok,stílus miatt tetszett meg és a terméktesztek is jók.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Krisztinka! : )
      Belekerültél a kalapba 2x is ^^
      Köszönöm a jelentkezést, sok szerencsét! ^^

      Törlés
  12. Szia.~
    Régi olvasód vagyok, Chizuru néven. :3
    A blogodat azért olvasom, mert sok tippet és segítséget ad, hogy Gyaru lehessek én is! :3
    (Amúgy magyarországi lakos vagyok és ha megnyerem, vállalom a cikket~ :3)

    Sok szerencsét mindenkinek! ^w^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Chizuru! :)
      Örülök, hogy találsz magadnak való cikkeket, remélem tényleg tudok neked a gyaru témában segíteni. :)
      2x beledobtalak a kalapba, sok szerencsét kívánok! ^^

      Törlés
  13. szia !
    Szeretnék jelentkezni a játékra~
    Új olvasód vagyok, Nico néven és magyarországi lakos vagyok.
    Nemrég találtam rá a blogodra, sok-sok jó tippet és segítséget láttok itt. Mivel célom, hogy egy igazán jó gyaru váljon belőlem, így ez igazán sokat segíthet nekem !(・ω・)
    Ha esetleg megnyerném, szívesen vállalom a cikket~

    Sok sikert mindenkinek ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Nico!
      Örülök, hogy rátaláltál a blogomra. : )
      Sok sikert a gyarus öltözködéshez, és sok szerencsét a játékhoz is! ^_^

      Törlés
  14. Szia Annieke!

    Nem szokásom nyereményjátékra jelentkezni, de nagyon tetszenek az ajándékok *_* Gondolom nem lep meg, h régi tag vagyok ;)
    Én azért járok ide, mert mindig is érdekelt a japán kultúra.
    A kedvenceim azok a bejegyzések, mikor arról írsz, h ők hogyan ünneplik pl. a halloweent. Na és az anime ajánlók ;)
    És legfőképpen azért is szeretlek olvasni, mert közvetlen vagy és barátságos :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát szia!! :D
      Örülök, hogy tetszenek az ajándékok és jelentkeztél a játékra ^^. ( a Csokis ahh huuh xD )
      2x beleraktalak a kalapocskámba,
      sok szerencsét neked is ^_^

      Törlés
  15. szia:)
    Fruzsi néven követlek, új követő vagyok, de már régebb óta olvasom a blogod:) elsősorban a japán stílus miatt, meg a tesztek is érdekelnek, meg igazából minden:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Fruzsi!
      Örülök, hogy jelentkeztél te is a játékra ^^
      Belekerültél a kalapba te is. :)
      Sok szerencsét ^^

      Törlés
  16. Sziamia!

    Régi olvasód vagyok, nagyon cuki a játékod:) Nagyon szeretem a blogodat, mert annyira érdekes és aranyos, még annak ellenére is, hogy ez a japán világ nem áll annyira közel hozzám; még a japán újságokat is megszoktam itt nézegetni. De persze te is nagyon szimpatikus vagy, ráadásul most annyira nagyon jó a hajad:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa ^^
      Örülök, hogy benézel a blogra annak ellenére is, hogy nem vagy egy Japán fan. ^^ ez nagyon jól esik. : ))
      És köszönöm a bókot, aranyos tőled ^_^
      2x bekerültél a játékba, sok szerencsét kívánok! : ))

      Törlés
  17. Szia szeretnék jelentkezni :) HiromiTsukiyama néven követlek :) új követő:) és azért nézem a blogodat mert Japán fan vagyok és itt minden le van írva amit tudni kell:)) nagyon jó blog ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Már írtam face-en, de azért itt is írom, hogy te is benne vagy a kalapban ^^
      Sok szerencsét ^_^

      Törlés
  18. Hali.
    Szeretnék jelentkezni. ^.^ Régebb óta követem a blogot és nagyon szeretem olvasni. *w* Sok érdekes dolog van fenn, és teljesen leköt ha valamit el kezdek olvasgatni rajta. Nem mondanám magamat épp divatosnak (sőt, inkább elég szürke az egyéniségem), de a blogodat olvasva rájöttem, hogy talán változtathatnák ezen a dolgon és az itt lévő információk bizonyára segítségemre lesznek ebben. :) Szóval hálás vagyok érte, hogy ilyen lelkesen szerkeszted a lapot és próbálsz minél több dolgot átadni az olvasóid számára. ^.^ Az már nem kérdés, hogy én is Japán fan vagyok és imádok minden ezzel kapcsolatos témát. ;D
    Amúgy magyar lakos vagyok. ^-^"

    További szép napot! *.*

    bye~
    Andy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Andy!

      Örülök, hogy tetszik a blogom! ^^Megpróbálok érdekességeket hozni nektek, de néha ez elég nehéz. :D De azért igyekszem ^^
      Remélem sikerül kialakítanod a saját egyéniségedet, én is rögös úton mentem keresztül mire lett egy kis "stílusom". :D Ha bármiben kell tanács vagy segítség, nyugodtan írj rám vagy emailben vagy facebook-on! :)

      Ja és persze Te is 2x esélyes vagy a nyereményekre! :)
      Sok szerencsét! ^^

      Annie

      Törlés
  19. Szia!

    Régi olvasód vagyok, DynaChii néven követlek.
    Azért látogatom a blogodat mert azzal foglalkozik ami nekem már régóta a szívem csücske. :) Habár ritkán kommentelek de nagyon tetszenek a bejegyzések, sokféle és érdekes dolgokról írsz. Ha nem járnék ide sok mindenről lemaradnék, mert én ennyi mindenre biztosan nem keresnék rá, max csak nagyon ritkán. :)
    Ha nyerek szívesen írok majd róla. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dyna!


      Ha nem is kommentelsz azért örülök, hogy olvasod a blogot.
      : ) Ez tesz boldoggá. hehe ^^

      2x belekerültél a "kalapba" , sok szerencsét! :)

      Törlés
  20. Szia!

    Szeretnék én is jelentkezni a játékra = )
    Miya néven követlek.
    Nemrég találtam rá a blogodra és azt kell mondanom örülök neki, hogy itt kötöttem ki. Rengetek érdekes,új és hasznos információt találtam már ez idő alatt.
    Ami meg különösen tetszik, hogy nem egy hétköznapi, sablonos blog (értem ezalatt a dizájnon át a bejegyzésekig), hanem eléggé egyedi! ^^
    És köszönöm a lehetőséget a játékra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Miya!
      Örülök, hogy idetaláltál, és tetszik is a blog. Remélem állandó vendég maradsz nálam. :)
      Már fel is írtalak a listámra,
      sok szerencsét neked! ^_^

      Annie

      Törlés
  21. Szia!
    Én sajnos nem estem bele a 81 emberbe, bocsánat.. pedig szoktam olvasni rengetegszer az oldalt.
    Nos, imádooom az oldalt mert a japán divattal foglalkozik, gyönyörű az oldal kinézete. Meg azt a néhány Koreához kapcsolódó cikkeket is imádom.^-^"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Iluska!
      Ne keseredj el, hogy nem voltál benne a 81 emberbe, mert megsúgom lesz még ilyen nyereményjáték, és általában mindig azoknak kedvezek akik régóta olvasója a blognak. :) Úgyhogy, ha most csak 1x vagy benne a sorsolásba, legközelebb már 100%, hogy 2x is ott leszel. ^^

      Örülök, hogy tetszik a blog, a Koreás cikkeket megpróbálom bővíteni, mert engem is elkapott egy "kicsit" ez a koreai láz. :D

      Törlés
  22. Szia! ( :
    Nyilvánosan követem az oldaladat Dalma ( : néven!
    Igaz,nem rég találtam rá az oldaladra,de már egy ideje rendszeresen benézek hozzád,nagyon szeretem a divattal kapcsolatos oldalakat így a tiédet is,szeretem a stílust amit megmutatsz nekünk!
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...