#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. jan. 22.

Rossmann vásárlás és könyvtározás + Ajándék Bogitól + Hajam


Sziasztok!
A mai nap egész jó volt. ^^
Tegnap Bogi felkeresett, hogy tudunk-e talizni, hogy átadja az ajándékot, 
amit még a blogján nyertem tavaly. :D 
Aranyos kis cuccokat kaptam tőle. Sőt még egy új körömlakkot is választhattam. 
Mostanában eléggé rákattantam a pasztell árnyalatokra, 
úgyhogy a képen látható pasztell kékre esett a választásom. ( Opps! Jealous - 4481 )  
Imádom, nagyon szép. 
Már ki is próbáltam, és felkenve is tökre szép.
 A gyűrűsujjamra pedig az ajándékomban található Essence arany színű
 topper lakkot kentem. ( 06, You're gold mine ) 
Nem vagyok egy arany mániás, inkább az ezüst dolgokat szeretem sminkben 
és lakkokban is egyaránt, de ezzel a pasztell kékkel nagyon jól harmonizál 
ez a csillogós arany fedőlakk. 

Bogitól az ajándékcsomagom
Továbbá kaptam még egy mini vaníliás Yves Rocher testápolót. 
Nagyon fincsi illata van, nem az a szokásos műanyag vanília illatú. 
Aztán még egy Color Trend alapozót, és végül egy Oriflame nappali krémet. 
Ennek nagyon örültem, mert pont most akartam beszerezni valami krémet az arcomra, 
mert mostanában kicsit hámlik az arcom, pedig alapvetően zsíros bőröm van, úgyhogy fura. :D 
Remélem be fog válni a krém. Első nézésre egy közepes állagú krémről van szó, 
szóval nem is vizes, de nem is az a nagyon zsíros, úgyhogy szerintem hasznát fogom venni. 


Anyummal amúgy ma voltunk a Rossmannban. 
Nemrég értesültem, hogy végre a Müller után a Rossmann is megkezdte az akciózást. 
( Valaki tudja, hogy DM-ben is van-e 300ft-os Essence akció? ) 
Mindenki írta, hogy szombaton már elkezdték lefosztani az állványon lévő 350ft-os
 Essence cuccokat, úgyhogy kicsit kétségbeestem, hogy már elkéstem így kedden. :D
Szerencsére egy kisvárosban lakom, és van Rossmann is, 
úgyhogy rohantunk mint az őrült, hogy mi is vegyünk valamit. :D 
Anyum kivételével én konkrét célokkal érkeztem, ugyanis a Fix&Matte púdert és a 100% waterproof filces szemhéjtust akartam beszerezni. Ebből a púdert sikerült is kivitelezni, mert volt még belőle egy csomó, és nekem nagyon bevált ez a termék, úgyhogy nem vagyok hajlandó megválni tőle. :D Lehet, hogy még egyet fogok venni, hogy 1 évre le legyek tudva púderügyileg. Sajnos a vízálló kedvenc szemhéjtusom már nem volt, teljesen le volt fosztva, úgyhogy elhoztam ezt az utolsó darab különös szemhéjtust, ami kicsit fura mert ilyen szivacsos az ecsete. Még nem találkoztam ilyennel, úgyhogy kíváncsi vagyok, 
hogy mit tud. :D ( I <3 style )
A bronzosító púdert meg anyum vette magának.
 Neki elég sötét bőre van alapból, szóval ő mindennapos használatra vette. 
Kipróbáltam én is, és szerintem elég szép színe van, vannak benne pici csillámok is, 
de arcon nem feltűnő. 
A Rossmannban le voltak akciózva a Garnier balzsamok, 
úgyhogy vettem is egyet 399Ft-ért. (Kártya + akció )
Egy kisboltban pedig vettünk két tusfürdőt. Az egyik cseresznyevirágos Palmolive
aminek isteni illata van. Barátom kedvence. :D Aztán egy Fa tusfürdőt is, mivel ez ilyen kettő az egyben tusfürdő, mert lehet vele borotválkozni is, és nekem valamiért csak ettől nem pattog ki a lábam borotválkozás után. A borotvahaboktól mindig tiszta pötty leszek. :/
Végül vettünk egy Isana márkájú hajspray-t. Eddig a sötétkék változatot használtuk és az is nagyon jól bevált, viszont a szaga rettenetes volt. Ennek a rózsaszínnek viszont valamennyivel kellemesebb az illata. 
Amúgy azért választottunk ilyen olcsó spray-t, mert akár milyet vettünk eddig, mindig az volt a baj, hogy ragadt tőle az egész hajam. Én csak a frufrum-ra szoktam fújni, hogy ne álljon összevissza, mire beérek a suliba, és arra tökéletes ez a spray.
(Persze pár óra elteltével azért elkezd hullámosodni a hajam, hiába fixálom )
 Ha valaki tud olyat, ami erősen tart, de nem ragad és nem is lesz tőle kőkemény a hajam, 
az légyszi írjon egy kommentet. :D Utálom, hogy göndörödik a frufrum. >.<


Majdnem minden nap hajat mosok, de még mindig nem akar világosodni a sötét hajam. :(
Ami a legjobban zavar, hogy kicsit mintha "foltosan" kopna a fekete festék a hajamból. 
Már nagyon durván látszanak fénynél a vörös foltok. Wáááá..
Na jó, még ki fogom próbálni a hamvasító sampont, amit Bogi írt kommentben, 
hátha eltünteti ezt a rozsdás árnyalatot. 


Ma még voltam könyvtárban. ( Imádom a könyvtárakat >.< ) 
Visszavittem anyum könyveit, plusz én is kerestem egy könyvet, ami a vizsgámhoz kell majd. 
Aztán megláttam, hogy bent van a 1000 tipp a szépségért c. könyv, 
ami már régebben is nagyon tetszett a boltokban, de megvenni azért nem akartam. :D
Nagyon szimpatikus, hogy a könyv minden egyes internetes forrását feltüntette kategóriák szerint
 a tartalomjegyzék előtt. Lefotóztam nektek a tartalmat, ha esetleg valami érdekelne titeket, 
akkor szóljatok, és írok ki a könyvből valami érdekességet. :)




Nektek mit sikerült eddig beszereznetek az Essence akción?
( Valaki szóljon, ha a Catrice is megkezdi a kifutó termékeket leakciózni!! 
Thank you! ^^) 

XoXo
Annie

9 megjegyzés :

  1. A filces tussal én is szemeztem, de végül nem vettem meg. Azért, ha gondolod írj róla, kíváncsi vagyok milyen lehet.
    Amúgy pár hete elkezdődött a Dm-ben is a leárazás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben, majd csinálok róla pár képet meg tesztet.
      Az biztos, hogy ez az essence I <3 style szivacsos szemhéjtusa feketébb, mint a 100% waterproof-os filces tus. Arról amúgy írtam már tesztet. :)

      Törlés
  2. A bejegyzésben elírtad, 1000 tipp a szépségért. Nem tragédia, csak gondoltam, szólok. :)
    A Palmolive tusit én is imádom, főleg a cseresznyevirágosat! Még a Thermal Spa nagy kedvenc, utána ki is fújt a sor.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj tényleg. Köszi szépen ^_^

      Palmolive márkából nekem csak a cseresznyevirágos a fav. A többi annyira nem jön be. :D Inkább Fa párti vagyok

      Törlés
  3. woooow mekkora hajad van:O gyönyörű ^^

    VálaszTörlés
  4. A könyv nagyon jó lehet, engem érdekelne a vízhiányos, kombinált, érzékeny bőr, ha lesz időd :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Persze rakhatok fel róluk infót. ^^
      Főleg ilyen házi pakolások vannak a könyvben a bőrtípusokhoz. ^^

      Törlés
  5. mindkét tusfürdőt nagyon szeretem, most a Palmolive-t használom épp :)

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...