#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2014. jún. 19.

Dorama ajánló - Grade A Student ( 중학생 A양 )


Sziasztok!
Rég írtam már nektek dorama beszámolót, mert mostanában inkább az animékre voltam ráálva, de nemrég a Doramamajom oldalán egy tök jó koreai filmre bukkantam. 
A címe magyarul "Az eminens diák" avagy Grade A student, ha rá akarnátok keresni. :)
Sajnos nem sorozatról, hanem csak egy 1 részes filmről van szó.
Műfaji besorolása dráma. Azon belül a témája iskolai, szerelmes, kiközösítés.

Történet
 Lee Hae Joon családja Daechibe költözik és beíratják a fiút Korea egyik legerősebb középiskolájába. Az új iskolában a "gorombaság királynője", Jo Eunseol volt mindig is az első tanuló, de a lányt megelőzi az új diák. Mivel így mindenki eggyel lejjebb csúszik a tanulmányi rangsoron, így Jo Eunseol, Jung Nayun és még páran megpróbálja megleckéztetni Lee Hae Joont.

Vélemény
Régebben írtam már a LIFE nevű doramáról, ami témában teljesen hasonló ehhez a filmhez. Az egyik kedvenc témaköröm az iskolán belüli erőszak,csúfolás és egyéb kiközösítési módszerek, mert szerintem a gyerekek tudnak csak igazán gonoszak lenni. :D 
És sajnos ez az a téma, amivel nagyon sok diák szembesül élete során, akár a "strébersége" akár a külseje vagy egyéb olyan okok miatt amiről nem tehet, mint pl. a szegénység. 
Elég bemenni egy budapesti iskolába. 
Ez a film azért nem annyira durva, mint a LIFE dorama. 
Azt hittem, hogy sokkal durvább dolgok fognak történni, és a végén nagyobb lesz a csattanó, de sajnos elég kiszámítható volt a történet. Ennek ellenére a főszereplők szimpatikusak voltak, és egy percet sem unatkoztam a film alatt. Aki szereti az iskolai dráma műfajt, bátran kezdjen bele. 1 óra igazán nem sok, még, ha nem is nyeri el a tetszésedet. :)

Letöltés


Videó

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...